Dragon Ball Z Kai Episod 5 Malay Sub (2014)

Tonton dan download Dragon Ball Z Kai Episod 5 Malay Sub (2014)

MP4upload link

Tonton dan  Download link – http://adf.ly/pi04z

Gdrive link –

Tonton dan download link – http://adf.ly/pi08U

LIKE before click the link, thank you!

Sila tinggalkan komen kata-kata semangat supaya admin lebih cepat buat sub ni.

(Visited 771 times, 4 visits today)
 
  • http:[email protected] fauzi amar

    Terbaikk ahh.. admin upload la lgi … bila blh upload??

  • izzat

    terima kasih admin memang best

  • Faizul

    upload la lagi admin best la

  • izzat solihin

    sokong

  • http://facebook Akmal Mohd Pauzi

    betul tu

  • http://animemalay.net/ megaman.din

    Haha, terima kasih semua, ni baru semangat buat subtitle ni, teruskan sokong admin

  • nadiah

    kenape upload lambat sgt saye dah tengok sampai ep 11 dah kat

    http://www.animefreak.tv/book

    • http://animemalay.net/ megaman.din

      kalau dpt income banyak boleh la nk buat cepat, ni berapa sen je dpt..

      • nadiah

        oo sorry2
        jgn lah marah saye tanye jer
        by the way thank u

  • afik

    bila episode 6 nak keluar

    • http://animemalay.net/ megaman.din

      tunggu hari khamis, setiap hari khamis admin keluarkan

  • Saiyan

    terbaik la admin..

  • izzat

    HOOREE x lama dah nak keluar episode baru terima kasih admin

  • afik

    xde pun

  • http:[email protected] fauzi amar

    dragon ball >.<

  • Kakarot

    MANA LINK GOOGLE DRIVEEEEEEEE!!!!!!!! ARGGGHGHHHHHHHH